Digitaalisen liiketoiminnan kumppanin vaihtaminen on vaivatonta, ja se kannattaa.

Jos kauppa ei käy riittävästi, me autamme.

Verkkokauppiaat miettivät usein verkkoliiketoiminnan kumppanin vaihtamisen työläyttä tai vaikeutta, ja jättävät sen takia muutoksen tekemättä, kunnes tyytymättömyys nykytilaan, tai markkinoiden, asiakaskunnan tai tarjoomien asettamat vaatimukset yksinkertaisesti pakottavat muutokseen.

Muutoksen viivästyttämiseen suuri syy on myös se, että huonot kokemukset ns. halpakaupoista tai muuten osaamattomista toteutuksista ovat luoneet virheellisen käsityksen verkon kyvystä tuloksen tekijänä. Ajatellaan, että ”ei näitä kukaan verkosta osta”,  kun todellinen syy on se, että käytetyn ratkaisun ostamista lisäävät, ja ostamisen esteitä poistavat tekijät ovat puuttuneet. Kauppa on voinut olla esimerkiksi niin piilossa, ettei sitä ole kukaan löytänyt, ja kaupan loputtomat ostamisen esteet ovat  tappaneet viimeisenkin halun asiointiin.

Meille siirtyneet asiakkaamme yllättyvät, kun muutoksen jälkeen huomaavat, miten Nethit ja Omnisell kasvattavat verkon myyntiä, usein jopa satoja prosentteja. Silloin ainoaksi harmiksi jää se, miksi vaihtamista ei tullut tehtyä aikaisemmin.

Jos jokin allaolevista on ongelma, ota yhteyttä meihin

– verkkokaupan riittämätön myynti

– yhteensopimattomuus myymäläjärjestelmän kanssa

– verkkokaupan päivittämisen korkeat kustannukset

– tyytymättömyys nykyiseen palveluntarjoajaan

– puutteelliset tai vanhanaikaiset toiminnallisuudet

– ylläpidon vaikeus ja suuri työmäärä

– monikanavaisen myynnin tuen puuttuminen

– nykyjärjestelmän tietoturvaongelmat

– korkeat järjestelmä- ja palvelinylläpitokustannukset

– kuluttaja- ja yritysasiakkaiden samassa järjestelmässä palvelemisen vaikeus

Omniselliin siirtymisen vaivattomuus yllättää

Asiakkaamme siirtyvät ratkaisuumme usein jostakin toisesta verkkokauppaohjelmistosta, tyypillisesti toisesta tai kolmannesta käytössä olevasta.

Vanhasta verkkokauppaohjelmistosta järjestelmäämme siirtyminen onkin tuotteistettu siten, että muutoksen tehokkuus ja vaivattomuus on huippuluokkaa.

Omnisellin käyttöönottoprojekteihin sisältyy osana projektia lähes aina asiakas- ja tuotetietojen siirtäminen vanhasta ympäristöstä, ilman merkittävää manuaalista työtä. Myös muiden tietojen kuten tilaus-, ja laskuhistorian siirtäminen on mahdollista.

Riippumatta siitä, onko nykyinen verkkokauppaohjelmiston toteuttaja tai alusta Igence, Smilehouse, Magento, Prospercart, Vilkas, MyCashflow tai käytännössä mikä tahansa, toteutamme siirtymisen uuteen ympäristöön tehokkaasti ja tuottavasti.

Ratkaisumme laajat toiminnallisuudet ja parametroinnilla tehtävä asiakaskohtainen muokkaus mahdollistavat merkittävän prosessien tehostamisen ja asiakaskokemuksen kehittämisen.

Muutamia syitä miksi asiakkaamme ovat valinneet Nethitin ja Omnisellin:

Kokonaisvaltainen digi- ja monikanavaliiketoiminnan kumppanuus, osaaminen ja ratkaisut, jotka tarjoavat mm.

– Myymälät, kassat ja verkkokauppa yksi ja sama järjestelmä. Toimituksia yli 200, vuodesta 2005 alkaen

– Huippuluokan hakukoneoptimoituminen kävijäliikenteen varmistamiseksi

– Kaikki tuotetiedot yhdessä myynnin järjestelmän näkymässä: Perusta tuote ja valitse muutamalla klikkauksella missä myymälöissä ja verkkokaupoissa tuote on milläkin hinnalla ja mille asiakkaille myytävänä.

– Päivität kaikki tapahtumat reaaliaikaisesti kaikkiin myyntikanaviin, mukaan lukien hinnat, kampanjat, tuotetiedot,varastosaldot ja toimitusajat -ilman erikseen ylläpidettäviä integraatiota.

– Asiakkuuksien kokonaisvaltainen hallinta ja tuki myyntikanavasta riippumatta. Myymälän kassalla, asiakaspalvelussa sekä verkkokaupassa.

– Reaaliaikainen myymäläkohtainen saatavuus verkkokaupan tuotetiedoissa. Asiakkaasi näkee verkkokaupasta myymäläkohtaisen saatavuuden ja voi halutessaan ostaa tuotteen verkosta tai valitsemastaan myymälästä.

Muita tarjoamiamme etuja:

– Kiinteähintainen kokonaisratkaisu, ei piilokuluja.

– Nopea ja tehokas käyttöönotto sovitussa ja pitävässä aikataulussa.

– Kuukausiveloitteinen hinnoittelu mahdollistaa nopean tuoton investoinnille.

– Jatkuvasti kehittyvä ja päivitettävä toiminnanohjauksen ja myynnin kokonaisjärjestelmä myymälöihin ja verkkokauppaan.

Ratkaisumme ja palvelumme kattavat kaikki tarpeet verkkokaupan ja myymälän, sekä myymäläketjun ja moniverkkokauppaympäristön suunnitteluun ja toteutukseen. Uusimme asiakkaidemme verkkokaupat vähintään 18 kuukauden välein osana ylläpitosopimustamme, ilman lisäveloitusta.

Tarjoamme asiakkaillemme myös kattavat digitaalisen ja automatisoidun markkinoinnin palvelut sekä digitaalisen liiketoiminnan konsultoinnin, sekä tuotteistetut, kytkentävalmiit taloushallinon, tukkujen ja toimittajien liittymät.

KATSO Omnisell presentaatiosta mikä tekee meistä Suomen myydyimmän monikanavaisen myynnin ratkaisun.

OTA YHTEYTTÄ, keskustellaan tarkemmin siitä, miten voisimme olla avuksi juuri teidän liiketoimintanne kehittämisessä