Myymäläketjun ratkaisu

jolla hallitset kokonaisuuden vaivattomasti ja keskitetysti

Yli 3,000 toimitettua myymäläratkaisua. Ota käyttöösi nykyaikainen kassaratkaisu ja myynnin toiminnanohjaus. Yhdellä järjestelmällä hallittu ketjunhallinta ja mahdollisuus laajentaa verkkokauppaan.

OTA YHTEYTTÄ
TUTUSTU REFERENSSEIHIN

Myymäläketjunratkaisu_562x348

Myymäläketju

Tehokkuutta keskitetyllä ratkaisulla

Keskitetty tuotehallinta

Tuotteiden, asiakkaiden, tarjousten ja kampanjoiden tiedot hallitaan yhdessä ja keskitetyssä järjestelmässä. Myymäläkohtaiset hinnat, asiakasryhmät ja kanta-asiakkuudet ovat vain muutamia esimerkkejä tiedoista, jotka päivittyvät yhdellä klikkauksella yhtä aikaa kaikkiin myyntikanaviin.

Ketjunohjaus

Ketjunohjauksen avulla kaikki perustiedot hallitaan keskitetysti ja varmistetaan, että eri myyntipisteiden ja varastojen tiedot pysyvät yhtenäisinä. Kaikki myyntitapahtumat kerätään myös yhteen keskitettyyn raportointiin liiketoiminnan suunnittelun ja seurannan tehostamiseksi.

Virtuaalipalvelinratkaisut

Virtualisoidulla palvelinratkaisullamme varmistat korkeimman tason käytettävyyden ja saavutettavuuden paikasta riippumatta.

Keskitetty lahjakortti

Kaikissa myymälöissä ja verkkokaupassa ostettavissa ja käytettävissä oleva lahjakortti parantaa asiakkaan palvelukokemusta ja tehostaa lahjakorttimyyntiä. Mahdollista on myös valita RFID-kortille ladattavaan saldoon perustuva lahjakorttimalli, jolloin saldo kulkee aina asiakkaan mukana.

Kassamääritykset

Kassamääritykset hallitaan keskitetysti ketjussa. Näin teknistä ja hallinnollista työtä voidaan siirtää pois myymälästä ja samalla tehostaa muutosten läpivientiä myymäläketjussa.

Tuoterakenne ja reseptiikka

Tuoterakenteet ovat dynaamisia myyntihetkellä eri myyntituotteista koottavia paketteja, joiden hinnoittelu halutaan esittää asiakkaalle pakettitasolla. Kiinteät paketit perustetaan resepti- tai pakettituotteiksi. Verkkokauppaa varten ärjestelmä osaa muodostaa automaattisia bundleja älykkään ohjauksen perusteella. Kaikki tuoterakenteet ja paketit vähentävät myytäessä varastosta varsinaisia myyntituotteita.

Asiakas- ja kampanjahinnat

Keskitetysti hallittu asiakas- tai asiakasryhmäkohtainen hinnoittelu toimii myymälässä ja verkkokaupassa. Kampanjat kohdistetaan kaikkiin tai valittuihin myyntipisteisiin. Kampanjoiden tehoa voidaan mitata monipuolisella raportoinnilla.

Kanta-asiakasseuranta

Kanta-asiakkuksien hallinta, seuranta ja raportointi on viety erittäin pitkälle. Molemminpuolinen hyöty sitouttamisesta konkretisoituu viimeisteltyyssä ostokokemuksessa kaikissa kanavissa.

Myymälätäydennys

Myymälän täydennystilausten hallinnan ei tarvitse olla vaikeaa. Hälytysrajaan ja saldoon tai vaihtoehtoisesti valitun jakson menekkiin perustuva ostotilausehdotus tehostaa myymälän logistista ohjausta ja varmistaa tuotteiden saatavuuden kuluttajalle. Ostotilaus voidaan tehdä omaan keskusvarastoon tai suoraan myymälästä tavarantoimittajalle valitun toimintamallin mukaan.

Keskitetty tiedonhallinta

Yksi ratkaisu, kaikki tiedot kaikissa kanavissa. Aina. Vain yhdellä klikkauksella päivität tuotteittesi tiedot kaikien asiakkaittesi ja työntekijjöidesi käyttöön, asiointikanavasta riippumatta.

Keskitetty raportointi

Keskitetty liiketoiminnan raportointi tarjoaa lähes rajattoman tiedon kaikkille sitä tarvitseville, reaaliaikaisesti. Ennalta määritellyt raportit voidaan myös lähettää automatisoidusti vastuuhenkilölle sähköpostilla, tai siirtää pilvipalveluna tarjottavaan raportointiin.