Verkkokaupparatkaisu

jolla myyt enemmän kuin kilpailjasi. Vaivatta.

Verkkokaupan perustaminen on yksinkertaisimmillaan erittäin helppoa. Verkkoliiketoiminnassa menestyminen ei. Digitaalinen kauppa vaatii kovaa työtä ja osaamista, mittakaavasta riippumatta. Lisäksi on hyvä muistaa, että verkkokaupparatkaisuissa on todella suuria eroja. Valinta tavallisen ja markkinoiden myyvimmän verkkokaupan välillä voi ratkaista liiketoimintasi tulevaisuuden.

OTA YHTEYTTÄ
TUTUSTU REFERENSSEIHIN

Verkkokaupparatkaisu

Tekniikka ja ulkoasu aina ajan tasalla

Verkkokaupan asiakaskokemukseen yksi merkittävästi vaikuttava osa on verkkokaupan ulkoasu, toinen sen tekninen toimivuus. Tarjoamme asiakkaillemme monipuoliset mahdollisuudet ylläpitää ja päivittää kauppansa visuaalista ilmettä, jonka lisäksi ylläpitosopimuksemme puitteissa päivitämme kaupan kokonaisulkoasun ja teknisen alustan sekä toiminnallisuudet vähintään kerran 18 kuukaudessa. Asiakkaan niin halutessa, päivitämme kaupan milloin ja miten usein tahansa.

Ominaisuuksia jotka erottuvat

Responsiivinen verkkokauppa

Responsiivisen verkkokaupan käyttöliittymän johdosta verkkokauppa on mukautuva, selkeä ja nopea kaikissa päätelaitteissa. Responsiivisuuden vahvuudet tulevat esille erityisesti silloin, kun verkkokauppaa selataan mobiililaitteella. Tämä yhdistettynä käyttämiimme markkinoiden johtaviin mobiilimaksamisen ratkaisuihin mahdollistaa entistä suuremman mobiiliasiakkaiden myynnin ilman ostamisen esteitä.

Hakukoneoptimoitu verkkokauppa

Hakukoneystävällinen koodi on tärkeää optimoinnin kannalta. Hakukoneoptimointia tukee myös tuotenimeäminen sekä helposti hallittavat sivukohtaiset sisältötekstit. Optimointikouluttajamme kouluttavat asiakkaamme jatkuvaan optimointiin. Tämä näkyy alati kasvavana verkkokaupan asiakasvirtana.

Verkkokaupan konversio-optimointi

Verkkokaupan konversio-optimoinnissa ammattilaisemme ovat apunasi. Asiantuntijamme auttavat sinua sekä purkamaan ostamisen esteitä, kuin myös kehittämään tuotteiden esillepanoa ja tuotekuvauksia sekä tarjous- ja kampanjamalleja joilla saat kävijäsi sekä ostamaan todennäköisemmin, että myös ostamaan enemmän.

Verkkokauppa-asiakkaiden ohjaaminen myymälään

Verkkokauppa on osa yrityksen kokonaisliiketoimintaa. Sen tehtävä on myös ohjata asiakkaita myymälään. Myymälöiden saatavuustietojen sekä yhteystietojen näyttäminen verkkokaupassa laajentaa myymälöiden näkyvyyttä ja tuo asiakkaita kivijalkaan.

Verkkokaupan tuoteryhmien suunnittelu

Asiantuntijamme auttavat suunnittelemaan tuoteryhmärakenteen, joka parantaa verkkokaupan näkyvyyttä hakukoneissa ja auttaa asiakkaita löytämään verkkokauppaan. Lisäksi hyvin suunnitellut tuoteryhmät auttavat asiakkaita löytämään tuotteet kaupan sisällä, mikä parantaa yrityksesi liikevaihtoa sekä tehostaa yritykseksi raportointia.

Järjestelmä kasvaa mukanasi

Ratkaisumme skaalatuvuus niin teknisesti, kuin toiminnallisesti mahdollistaa tulevaisuuden kehityshankkeiden turvallisen suunnittelun. Kasvaminen yksittäisestä kotimaisesta verkkokaupasta myymäläketjuksi ja kansainvälisiin lokalisoituihin verkkokauppoihin ja myymälöihin edellyttää ratkaisua ja kumppania, joka pystyy palvelemaan muuttuvissa tilanteissa.

Myymäläketju

Toiminnallisuuksia jotka auttavat ostamaan

Käyttöliittymä joka ohjaa ostamaan

Verkkokauppojemme käyttöliittymä on tarkkaan suunniteltu kokonaisuus. Tutkimme verkkokauppojemme käytettävyyttä jatkuvasti eri tavoin, ja tulokset heijastuvat suoraan tuotekehitykseen. Asiakasverkkokaupoissamme käy vuosittain kymmeniä miljoonia kävijöitä, ja käyttöliittymämme on erittäin tuttu suomalaiselle verkko-ostajalle. Tutun käyttöliittyman kanssa asiakas on heti kotonaan, mikä helpottaa tuotteiden löytämistä ja ostoksen loppuunviemistä mikä kasvattaa jälleen konversiota. Käyttöliittymämme tukevat asiakkaidemme yritys- ja tuotebrändejä jotka ovat vietävissä verkkokaupan visuaaliseen ilmeeseen monin eri tavoin.

Yksisivuinen helppokäyttöinen ostoskori

Yksisivuinen ostoskori tuottaa paremman ostokokemuksen ja mahdollistaa helpon mobiilimaksamisen. Kaikki maksutavat yhdistettynä helposti valittaviin ja selkeästi hinnoiteltuihin laajoihin toimitustapavaiahtoehtoihin varmistaa sen, että asiakkasi voi maksaa verkkokaupassa kuten haluaa ja vastanottaa miten haluaa.

Klarna Checkout helpottaa maksamista

Klarna Checkout mullistaa maksamisen verkossa. Kaikki maksutavat asiakkaan käytettävissä, yhden maksupalvelun kautta. Klarnan kansainvälisellä palvelulla tuotetaan tehokkaat maksuvaihtoehdot myös ulkomaille. Tämän takia maksutapahtumat onnistuvat useammin. Mikä parantaa verkkokauppasi liikevaihtoa sekä yrityksesi kannattavuutta.

Paytrail palvelee maksutapana myös yrityksiä

Omnisell -verkkokaupassa maksutapa vaihtuu sen mukaan, haluaako asiakas ostaa kuluttajana vai yritysasiakkaana. Yritysasiakkaiden maksutavaksi valikoituu automaattisesti Paytrail, tai asiakkaan asetuksista määritelty tiliasiakkuus ja lasku.

Poistamme ostamisen esteitä

Verkkokauppamme on suunniteltu ja luotu tehostamaan myyntiä sekä saamaan laadukkaita asiakaskohtaamisia ilman ostamisen esteitä. Tässäkin asiantuntijamme auttavat sinua ammattitaidoilla.

Tuotepuun suunnittelulla kauppaa

Tuotenavigaation suunnittelu on yksi merkittävimpiä yksittäisiä asioita verkkokaupan toteutuksessa. Hyvä tuotepuu ei pelkästään auta löytämään asiakkaan etsimiä tuotteita, vaan tuo hänelle esille myös muita aiheeseen liittyviä tuotteita. Samalla kauppiaalle kertyy arvokasta dataa siitä mitkä aihekokonaisuudet asiakaskuntaa kiinnostavat ja yrityksen tuoteostoja voidaan suunnata näiden tuoteperheiden laajennukseen. Asiantuntijamme auttavat suunnittelemaan yhdessä kanssasi teille parhaan tuotenevigaatiomallin.

Monipuoliset tuotehaut verkkokaupassa

Usein yksittäisen tuotteen löytäminen laajasta valikoimasta voi olla hankalaa. Verkkokauppaan on kehitetty useita erilaisia hakutoimintoja. Muuanmuassa ominaisuushaut, värikokolajitelmat, multituotteet sekä nopea yleishaku.

Verkkokauppa toimii saumattomasti mobiililaitteilla

Responsiivisen ulkoasun ansiosta verkkokauppa toimii saumattomasti myös mobiililaitteilla. Liikkuvien asiakkaiden palvelemiseksi olemme ratkaisseet myös mobiilimaksamisen Klarna Checkout -maksutavalla, joka tekee ostamisesta pankkitunnus- sekä luottokorttivapaata.

Yrityskohtainen ulkoasu

Tyylikäs ja yksilöllinen ulkoasu muodostuu osaavien ammattilaisten tiiviistä yhteistyöstä asiakkaan kanssa. Asiakkaalla on myös käytössä graafiset työkalut, jolla verkkokaupan mainossisällön tuotanto on helppoa ja vaivatonta.

Opi tuottamaan sisältöä verkkokauppaan

Asiakaskokemus luo tarpeen ostaa tuotteet juuri sinun kaupastasi. Kuluttajista 85% on valmiita maksamaan enemmän tuotteesta, jos he kokevat saavanasa palvelua, joka ylittää heidän odotuksensa. Opi luomaan arvokasta sisältöä, sekä ymmärtämään paremmin tuotetun sisällön merkityksen. Oikealla sisällöllä ja kuvilla on valtava vaikutus kaupan menestykseen.

Reaaliaikainen chat asiakaspalvelu

Verkostakin voi saada hyvää reaaliaikaista asiakaspalvelua. Sen mahdollistaa esimerkiksi tarjoamamme chat-palvelut, jotka auttavat asiakastasi löytämään ja ostamaan juuri oikean tuotteen, ja lisäksi valitsemaansa tuotteeseen sopivia muita tuotteita.